teniszjáték
szereplők: labda, piros ütő, kék ütő, piros ütő háttere, kék ütő háttere
 
A játéktérnek legyen 3 jelmeze (Piros nyert, Kék nyert feliratokkal)
 

változók: pirospont, kékpont
 
piros ütő feladatai: w és s lenyomásakor mozogjon fölfele és lefele
 

 
kék ütő feladatai: fel és le nyíl lenyomásakor mozogjon fölfele és lefele (célszerű lemásolni a piros ütő szereplőt és módosítani a jelmezt valamint az irányítást)
 

Ha a számítógép ellen akarunk játszani akkor a kék ütőnél automatikusan kell követni a labda y pozíciójának értékét (állíthatunk 0.5 mp értéket is)
 
kékháttér szereplő és feladatai:
 


pirosháttér szereplő és feladatai:
 
 

A labda szereplő és feladatai:
 
 

 

A játéktér feladatai