játék
 
játéktér két jelmeze
 
szereplők: csirke1, csirke2 (készíthetsz többet is) célkereszt, nap
 
változók: pontszám, óra
lista: lista
 
nap szereplő feladatai:
 
célkereszt szereplő feladatai: kattintáskor az óra és a pontszám legyen 0, kövesse az egér pozícióját, a játék 60 másodpercig tart, ha ez letelik küld egy üzenetet, amelyet a háttér megváltoztatására használunk
 
csirke1 szereplő feladatai: kattintáskor jelenjen meg és kerüljön legelőre, majd folyamatosan mozogjon a képernyő széléről indulva és közben váltson jelmezt, ha rákattintunk akkor a pontszám növekedjen 10-el, tűnjön el, majd 5 sec múlva a kiindulóhelyről ismét induljon el (lehet használni más pozíciót is)
 
csirke2 szereplő feladatai: ugyanaz mint az előző csak más a kiinduló pozíciója
 
játéktér feladatai: kattintáskor legyen háttér1, a vége üzenet érkezésekor a pontszámot adja hozzá a listához, változzon meg a háttér és minden álljon le.

Jó játékot kívánok!